مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-22سياسي

ضرورت جبران اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت


دبیر ستاد ملی جمعیت تاکید کرد که جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند و اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت باید جبران شود.

- دبیر ستاد ملی جمعیت تاکید کرد که جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند و اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت باید جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیداری اخیرشان با ائمه جمعه کشور دوباره بر اهمیت موضوع جوان ماندن جمعیت تاکید کردند و به بازخوانی اشتباهات گذشته در حوزه فرزندآوری و فرزندپروری پرداختند.

دبیر ستاد ملی جمعیت که در آیین اهدای جایزه ملی ایرانِ جوان بنیاد پانزده خرداد در جشنواره مردمی فیلم عمار سخن می گفت، خاطرنشان کرد: باید با بازخوانی اشتباهات گذشته، خسارت های وارد شده به کشور را جبران کنیم و با تدوین و اجرای سیاست های صحیح و کارشناسانه اجازه ندهیم سرانه جوانی جمعیت کاهش یابد.

محبی تبار با تاکید بر لزوم رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه جوانی جمعیت تصریح کرد: همه دست اندرکاران از دولت و مجلس گرفته تا مردم، هنرمندان و همه آحاد و اقشار جامعه در هر کسوتی که هستند لازم است تا در رفع نگرانی در زمینه جوانی جمعیت کشور تلاش کنند.

دبیر ستاد ملی جمعیت خطاب به حاضران در مراسم گفت: از شما جوانان هنرمند، انقلابی، فهیم و خوش ذوق می خواهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جبران اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت

ضرورت جبران اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت