مطالب مرتبط:
فرماندار قصرشیرین: داوطلبان نمایندگی مجلس بر مدار قانون حرکت کنند
فضاپیمای ایلان ماسک به حرکت در می آید؟+فیلم
ویدیویی ببینید از حرکت 360درجه ای چشمان آفتاب پرست زیبا
مهمترین حرکت رییس فدراسیون فوتبال پس از حذف تلخ تیم ملی از جام ملت ها
اجرای قانون انتخابات توسط نامزدهای انتخاباتی لازم الاجراست 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 10:302024-02-18سياسي

حرکت بر مدار قانون...


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر فرد حقیقی و حقوقی که قانون را مطالعه کند به سوالاتی که مد نظر است خواهد رسید چرا که ما بر مدار قانون حرکت می کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: هر فرد حقیقی و حقوقی که قانون را مطالعه کند به سوالاتی که مد نظر است خواهد رسید چرا که ما بر مدار قانون حرکت می کنیم.

سید محمد رضا طالبی، رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به موضوع انتخابات این دوره از دوازدهمین انتخاب مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری، در گفت و گو با ایسنا گفت: هر فرد حقیقی و حقوقی که قانون را مطالعه کند به سوالاتی که مد نظر است خواهد رسید چرا که ما بر مدار قانون حرکت می کنیم.

وی در خصوص برنامه زمان بندی ابلاغی از وزرات کشور که بر اساسی مفاد قانونی تعریف شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی حرکت کرده ایم و عقب ماندگی از برنامه نداریم لذا روند اجرایی انتخابات به درستی انجام شده و در حوزه آموزش برای فرمانداران بخشداران عوامل اجرایی و عوامل شعب آموزش برگزار کرده ایم و تجهیزات لازم را گرفته ایم.

طالبی با بیان اینکه در بحث ارتباطی، ارتباط موبایلی و خطی برقرار است و مشکل نداریم، تصریح کرد: در موضوع مشارکت در خراسان جنوبی مردم مومن ان


برچسب ها: خراسان جنوبی - استاندار خراسان جنوبی - قانون - مدار قانون - خراسان - انتخاب - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

حرکت بر مدار قانون...

حرکت بر مدار قانون...