مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:562024-02-03سياسي

وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: انسجام، - ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 14 بهمن در دوره شهید دیالمه و قرارگاه شهید دیالمه فارس که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های این استان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاهیان و دانشجویان از گروه های اثرگذار و مهم جامعه در انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود چرا که آن ها می خواهند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات، فشار خود را بیشتر کنند.

قزلسفلی اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در واقع ترجمان نقش آفرینی امت در دکترین تئوری امام و امت محسوب می شود و به عنوان ساز و کار برجسته سازی نقش امت در مدیریت جامعه، هم قوام دهنده قسمت جمهوریت و هم زمینه ساز تحقق اسلامیت در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود

وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود