مطالب مرتبط:
آغاز اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل همزمان با سراسر کشور
آغاز یک هیجان
رختکن تیم ملی ایران و قطر پیش از آغاز بازی
ایران صفر - قطر صفر؛ آغاز بازی
گزارش زنده نیمه نهایی جام ملت های آسیا|آغاز دیدار ایران و قطر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 14:072024-02-08اجتماعي

«شوق زندگی» در قم آغاز به کار کرد


واحد شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی باهدف پایش آسیب های اجتماعی و حمایت از گروه های آسیب دیده و در معرض آسیب، در مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، واحد شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی شوق زندگی در راستای بررسی سازوکارهای مناسب برای کاهش و ساماندهی آسیب های اجتماعی با حضور سلطانی معاون قضایی و حقوق عامه دادستان قم، مریم مقیسه دادیار شعبه سرپرستی دادسرای استان و میریی مدیرکل بهزیستی استان راه اندازی شد.

مدیران دستگاه های مسئول ازجمله شهرداری، ثبت احوال، کمیته امداد، پزشکی قانونی، اداره اتباع و مهاجرین، اداره تعاون و.

به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت های این واحد در حمایت از کودکان و نوجوانان در معرض آسیب، وظایف هر یک از سازمان ها، اقدامات اجرایی، تعاملات بین سازمانی، نواقص موجود و راهکارهای رفع آن پرداختند.

علی اصغر سلطانی معاون قضایی و حقوق عامه دادستان قم بر حمایت کامل دستگاه قضایی از اقدامات پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی این مرکز تأکید کرد و از دستگاه های مسئول خواست همگام و همراه با شعبه سرپرستی دادسرای قم، با حضور نماینده تام الاختیار آنها در این مرکز به مشکلات افراد آسیب دیده به طور سریع و منسجم رسیدگی کنند تا از مراجعات این افراد به ادارات مختلف جل


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - کاهش آسیب های اجتماعی - آسیب - اجتماعی - به گزارش خبرگزاری فارس - مدیرکل بهزیستی استان - مرکز مداخله در بحران
آخرین اخبار سرویس:

«شوق زندگی» در قم آغاز به کار کرد

«شوق زندگی» در قم آغاز به کار کرد