مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:402024-02-07اقتصادي

کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با تاکید بر ضرورت کمک به توسعه اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار کشور، از افتتاح کارخانه بافندگی و ریسندگی صنایع نساجی هلال در ایام دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، امید حاجتی با بیان اینکه همواره رشد تولید در فعالیت های اقتصادی و قدم گذاشتن در مسیر اشتغال زایی یکی از ماموریت های مهم این شرکت تعریف شده است، گفت: پیرو نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید ، این شرکت و زیرمجموعه های آن هم در مسیر توسعه کارآفرینی و کمک به مردم مناطق کم برخوردار گام برداشته و رشد تولید را رونق می دهد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر با اشاره به تجهیز و آماده سازی کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال در استان لرستان تاکید کرد: شرکت صنایع نساجی هلال از ماه ها قبل نسبت به تجهیز و آماده سازی این کارخانه اقدام کرده که فاز اول آن در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی با تشریح این طرح تصریح کرد: فاز اول این کارخانه با 30 دستگاه چرخ خیاطی و ایجاد اشتغال برای 30 زن سرپرست خانوار راه اندازی خواهد شد که اشتغال زایی طرح تا 50 نفر در سنوات آتی افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال افتتاح می شود

کارخانه بافندگی و ریسندگی نساجی هلال افتتاح می شود