مطالب مرتبط:
وزیر فرهنگ: مردم همچنان به منبر استاد انصاریان مشتاقند
وزیر فرهنگ: مردم همچنان به منبر استاد انصاریان مشتاقند/ «صحیفه سجادیه» غریب مانده
نکوداشت استاد «شیخ حسین انصاریان»
آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد «حسین انصاریان»
جامعه تشنه افرادی مانند استاد انصاریان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 20:502024-02-14سياسي

جوانان باید عالمانی چون استاد انصاریان را بشناسند


به انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور تأکید کرده ایم شخصیت هایی همچون استاد شیخ حسین انصاریان را که منشا خیر و برکت برای جامعه ما بودند، - محمدمهدی اسماعیلی گفت: به انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور تأکید کرده ایم شخصیت هایی همچون استاد شیخ حسین انصاریان را که منشا خیر و برکت برای جامعه ما بودند، جامعه بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ بعداظهر امروز سه شنبه (25 بهمن ماه) در آیین نکوداشت حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان که در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور برگزار شد با بیان اینکه ما در تقویم شعبان تلاش کردیم به بحث دعا به ویژه صحیفه سجادیه بپردازیم، اظهار کرد: متاسفانه هنوز صحیفه سجادیه در میان مردم در غربت است.

یکی از اقداماتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می کنیم موارد مرتبط با حوزه معارف یعنی قرآن، عترت، نماز و دعا است که تلاش می کنیم موضوع دعا این سرمایه ارزشمند بی نظیر را به نسل جوان مان شناسانده تا جامعه ما با دعا انس بگیرد.

وی ادامه داد: خداروشکر در این مسیر کارهای خوبی اتفاق افتاده است و همین امروز هم همایش تجلیل از فعالان صحیفه سجادیه داشتیم.

البته از انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور خواسته ایم شخصیت هایی که منشا خیر و برکت برای جامعه ما بودند را باید جامعه بشناسد و به عنوان


برچسب ها: انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - شیخ حسین انصاریان - حسین انصاریان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مفاخر فرهنگی - محمدمهدی اسماعیلی - انصاریان
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید عالمانی چون استاد انصاریان را بشناسند

جوانان باید عالمانی چون استاد انصاریان را بشناسند