مطالب مرتبط:
 6 طرح اشتغالزایی بهزیستی در اهواز به بهره برداری رسید
بهره برداری از 6 واحد خوداشتغالی مددجویان بهزیستی اهواز به مناسبت دهه فجر
استخدام کارگر ساده در اهواز فولاد در اهواز
زیارت شهدای تازه تفحص شده تا 22 اسفند در معراج شهدای اهواز
برگزاری درس اخلاق در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-07اجتماعي

اهواز میزبان جشنواره «هشتمین خورشید» است


نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی با نام «هشتمین خورشید» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز و کانون تعلیم و تربیت رضوی در اهواز در حال برگزاری است.

- ایسنا/خوزستان نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی با نام هشتمین خورشید با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز و کانون تعلیم و تربیت رضوی در اهواز در حال برگزاری است.

این جشنواره پیش از 17 بهمن 1402 با حضور داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مسؤولان آموزش وپرورش خوزستان و کانون تعلیم و تربیت رضوی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره با حضور 48 قصه گوی منتخب از سراسر کشور، در روزهای 17 و 18 بهمن 1402 در 2 نوبت صبح و عصر در محل تالار طلاییه اداره آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز به اجرا درآمده است.

نخستین جشنواره ملی قصه گویی رضوی هشتمین خورشید پس از بررسی بیش از 830 اثر از سراسر کشور با محورهای آیینی، سنتی ـ مدرن، کلاسیک ـ نقالی، پرده خوانی ـ پادکست، 90 ثانیه ای ـ ویدئوکست و با موضوعات مذهبی، قرآنی، امام رضایی، کودکان غزه، آموزشی، تربیتی و سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی و اعلام نظر هیات داوران قصه گویی کانون خوزستان، متشکل از جهان گل محمدی، بهنوش بساک کاظمی


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - جشنواره - تعلیم و تربیت - پرورش - جشنواره ملی
آخرین اخبار سرویس:

اهواز میزبان جشنواره «هشتمین خورشید» است

اهواز میزبان جشنواره «هشتمین خورشید» است