مطالب مرتبط:
سرطان دومین عامل مرگ و میر در ایران است
ارائه 6 دارو و 3 ماده موثر در درمان سرطان و بیماری های پوستی
معاون وزیر راه و شهرسازی: 26 درصد از بافت های فرسوده کشور در کلانشهرها است
نقش هوش مصنوعی در تشخیص یک بیماری
مدیر مرکز راهبری گاز: خرابکاری ها با هدف حذف 40 درصد توان انتقال گاز کشور رخ داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-16پزشكي

بیماری های غیرواگیر، عامل 80 درصد از مرگ و میرها


در «نخستین کنگره بین المللی انجمن علمی تغذیه ایران» به عنوان پیام اصلی این کنگره مطرح شد که ما در جامعه با مشکلات کمبود مواد مغذی و همچنین مشکلات مرتبط با اضافه دریافت غذا و کالری مانند چاقی و بیماری های غیر واگیر مواجه هستیم.

- ایسنا/اصفهان در نخستین کنگره بین المللی انجمن علمی تغذیه ایران به عنوان پیام اصلی این کنگره مطرح شد که ما در جامعه با مشکلات کمبود مواد مغذی و همچنین مشکلات مرتبط با اضافه دریافت غذا و کالری مانند چاقی و بیماری های غیر واگیر مواجه هستیم.

  نخستین کنگره بین المللی انجمن علمی تغذیه ایران با همکاری انجمن علمی تغذیه ایران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تاریخ 25 تا 27 بهمن ماه 1402، با شعار امنیت تغذیه ای پایدار برای مقابله با سوء تغذیه و بیماری های غیرواگیر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در نشست خبری مربوط به این کنگره که امروز، 27 بهمن ماه 1402 در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، احمد اسماعیل زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، به پیام اصلی این کنگره اشاره کرد و گفت: از یک طرف ما با مشکلات کمبود مواد مغذی در جامعه و از طرف دیگر با مشکلات مرتبط با اضافه دریافت غذا و کالری مانند چاقی و بیماری های غیر واگیر مواجه هستیم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - کنگره بین المللی - انجمن علمی - بیماری های غیرواگیر - دانشگاه علوم پزشکی - تغذیه - کنگره
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های غیرواگیر، عامل 80 درصد از مرگ و میرها

بیماری های غیرواگیر، عامل 80 درصد از مرگ و میرها