مطالب مرتبط:
جانبداری مدیران دولتی از نامزدهای انتخاباتی جُرم است
جانبداری مدیران دولتی از نامزدهای انتخاباتی جرم است/ دادستان ها جرائم را رصد کنند
هیچ دستگاه دولتی و وزیری از شانا حمایت نمی کند/ تغییرات جدی در لیست انتخاباتی تهران خواهیم داشت/ مواضع آقای میرسلیم مورد تایید ما نیست+ فیلم
نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است
واکنش های سیاسی و مجازی به حذف یک نظرسنجی انتخاباتی /نتیجه را قبول ندارید یا از آگاهی مردم می ترسید؟/نه مردم نامحرمند نه رسانه ها!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:062024-01-30سياسي

جانبداری مدیران دولتی از نامزدهای انتخاباتی جُرم است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: به دادستان های سراسر استان اعلام کرده ایم در صورت محرز شدن جانبداری یک مسؤول دولتی از کاندیدای خاص، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و به جرائم بدون اغماض رسیدگی شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان عنوان کرد: با همکاری دستگاه های نظارتی و متولی امر انتخابات، رصد و پایش مستمر اقدامات نامزدهای انتخاباتی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام حمیدی اقدامات کارگروه های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را مطلوب و موثر ارزیابی کرد و افزود: هماهنگی مناسبی میان دستگاه های اجرایی و نظارتی و دستگاه قضایی در استان کرمان در راستای برگزاری انتخابات سالم شکل گرفته است.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در سیستم قضایی را در اولویت نخست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی دانست و افزود: این ستاد به دنبال به صفر رساندن تخلفات انتخاباتی است، اما علی رغم تلاش ها و برنامه ریزی های موثر این ستاد بعضا شاهد وقوع برخی جرائم انتخاباتی از سوی برخی نامزدهای انتخابات هستیم.

 رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: سیستم قضایی با هرکدام از نامزدهای انتخابات که قوانین موجود را نادیده گرفته و جرم انتخاباتی را مرتکب شوند برخورد ق


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - نامزدهای انتخاباتی - استان کرمان - قضایی - ستاد پیشگیری - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

جانبداری مدیران دولتی از نامزدهای انتخاباتی جُرم است

جانبداری مدیران دولتی از نامزدهای انتخاباتی جُرم است