مطالب مرتبط:
شوک غرب از تاثیر اقتصادی ورود نظامی یمن به جبهه دفاع از فلسطین
اعتراض فعالان اقتصادی به تامین اجتماعی
اعتراض فعالان اقتصادی به تامین اجتماعی
لغو الزام به بازنشستگی کارکنان تا 35سال/ روزنامه های اقتصادی امروز شنبه 7 بهمن 1402
بیمارستان ها ورشکسته اند نمی توانند استاندارد خدمات را تامین کنند/تعرفه ها با واقعیت اقتصادی جامعه منطبق نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:502024-01-27اقتصادي

نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو ، سیدمحمدهادی سبحانیان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید ورق های پوشش دار در استان کرمان اظهار داشت: - رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نظام مالیالتی باید در خدمت تولید و فعالیت های مولد و سرمایه گذاری در کشور باشد و نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو ، سیدمحمدهادی سبحانیان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید ورق های پوشش دار در استان کرمان اظهار داشت: تکمیل زنجیره ارزش به عنوان نیاز اصلی در سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در حال انجام است به طوری که سرمایه گذاری های چند ده هزار میلیارد تومانی در دو سال اخیر در استان کرمان انجام شده است.

وی افزود: اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم و مسیر را برای سرمایه گذاری آنها هموار کنیم، اتفاقات بزرگی را در کشور شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: تلاش دولت در دو سال گذشته بر این بوده تا مشکلات ساختاری در حوزه تولید و سرمایه گذاری و ثبات در قیمت ها را مدیریت کند.

سبحانیان تصریح کرد: تلاش نظام مالیاتی بر این است بتواند مسیر را برای فعالیت های تولیدی و سرمایه گذاری همواره کند و نرخ مالیات را برای آنها کاهش دهیم به طوری که نرخ فعالیت های تولیدی را به 15 درصد کاه


برچسب ها: سرمایه گذاری - استان کرمان - فعالان اقتصادی - استان - سرمایه - رییس سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی کشور
آخرین اخبار سرویس:

نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد

نباید با بخشنامه خلق الساعه فعالان اقتصادی را شوک زده کرد