مطالب مرتبط:
نرخ تورم دی ماه اعلام شد / تورم 2.6 درصد افزایش یافت
افزایش نرخ بهره به 45 درصد
اخطاریه های زیست محیطی به صنایع آلاینده در استان مرکزی 100 درصد افزایش یافت
کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی پنج درصد افزایش یافت
نرخ تورم دی ماه 1402 به 43.6 درصد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-27اقتصادي

نرخ مالیات فعالیت های تولیدی 10 درصد کاهش یافت


رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نرخ مالیات فعالیت های تولیدی را به 15 درصد کاهش داده ایم در حالی که 25 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید محمدهادی سبحانیان صبح امروز شنبه هفتم بهمن ماه در آیین کلنگ زنی کارخانه های تولید ورق های گالوانیزه و ورق های رنگی با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومان اظهار داشت: سرمایه گذاری های چند ده هزار میلیارد تومانی در دو سال اخیر در استان کرمان انجام گرفته است و تکمیل زنجیره ارزش به عنوان نیاز اصلی در سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در حال انجام است.

وی بیان داشت: اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم و مسیر را برای سرمایه گذاری آنها هموار کنیم، اتفاقات بزرگی را در کشور شاهد خواهیم بود.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور همچنین استان کرمان به لحاظ منابع معدنی را غنی خواند و ابراز کرد: استان کرمان همچنین افراد برجسته ای را به عنوان سرمایه های اجتماعی به کشور تقدیم کرده است.

سبحانیان عنوان کرد: تلاش دولت این بوده است تا مشکلات ساختاری در حوزه تولید و سرمایه گذاری و ثبات در قیمت ها را در دو سال گذشته مدیریت کند.

وی ادامه داد: تلاش نظام مالیاتی بر این است که بتواند مسیر را برای تولید و سرمایه گذاری هموار کند و رویکرد ما در نظام مالیاتی این است که نرخ مالیات را برای سرمایه گذاری کاهش دهیم و بر فع


برچسب ها: سرمایه گذاری - رییس سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی کشور - سازمان امور مالیاتی - امور مالیاتی کشور - فعالیت های تولیدی - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مالیات فعالیت های تولیدی 10 درصد کاهش یافت

نرخ مالیات فعالیت های تولیدی 10 درصد کاهش یافت