مطالب مرتبط:
افتتاح 8 پروژه آب و فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری
افتتاح و کلنگ زنی 868 پروژه با 19.5 همت در دهه فجر در استان کرمان
ثبت 97 هزر تخلف سرعت در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد
نواخته شدن زنگ انقلاب در بیش از 6 هزار مدرسه استان کرمان
5 همت پروژه در دهه فجر استان کرمان آماده افتتاح یا کلنگ زنی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 15:102024-01-31سياسي

تشکیل پنج پرونده تخلف و جرم انتخاباتی در سطح استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه 58 تخلف و جرم انتخاباتی در نظر گرفته شده، گفت: تاکنون پنج پرونده تخلف و جرم انتخاباتی در سطح استان تشکیل شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه 58 تخلف و جرم انتخاباتی در نظر گرفته شده، گفت: تاکنون پنج پرونده تخلف و جرم انتخاباتی در سطح استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 11 بهمن ماه در همایش اعضای هیئت های نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری استان کرمان اظهار کرد: یکی از بزرگ ترین امتیازات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم است و در بهمن سال 57، امام راحل تاکید بر این داشتند که کشور و نظام توسط مردم اداره شود.

وی افزود: برگزاری رفراندوم با فاصله کمی بعد از پیروزی انقلاب، بی سابقه و بی نظیر است و بعد از آن، انتخابات یکی پس از دیگری برگزار شد و این نشان دهنده اهمیت نقش مردم در نظام و در قانون اساسی است.

حمیدی تصریح کرد: امروز یاوه گویان خارج از کشور که علیه مردم، ناظران و مجریان انتخابات حرف می زنند، بهتر می دانند انتخابات در کشور فرایند بسیار سالم و قانونی دارد.

وی با بیان اینکه خط قرمز همه باید قانون باشد، گفت: امروز فصل الخطاب برای همه، قانون انتخابات است و تمهیدات لازم بر اساس قانون جدید انجام می شود.


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - استان کرمان - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - پرونده تخلف - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پنج پرونده تخلف و جرم انتخاباتی در سطح استان کرمان

تشکیل پنج پرونده تخلف و جرم انتخاباتی در سطح استان کرمان