مطالب مرتبط:
سپهر حیدری با زنش رضا درویش را با خاک یکسان کرد/ آرام جوینده عاشق پرسپولیس شد/عکس
چهره شوکه کننده زن سپهر حیدری قبل از عمل های زیبایی/ عکس
رسانه های روسی از مرگ ناوالنی خبر دادند
اراده ملت ایران با تبلیغات رسانه ای دشمن سست نمی شود
معاون ارتباطات، مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه منصوب شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 11:402024-02-17سياسي

حیدری: غربی ها اعتقادی به فضای باز رسانه ای ندارند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی ها اعتقادی به آزادی بیان، حقوق بشر و فضای باز رسانه ای ندارند و تنها از امپراطوری خبری خود به عنوان یک ابزار استفاده می کنند.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی ها اعتقادی به آزادی بیان، حقوق بشر و فضای باز رسانه ای ندارند و تنها از امپراطوری خبری خود به عنوان یک ابزار استفاده می کنند.

شهریار حیدری در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به اقدام ایکس (توییتر سابق) در حذف نشان تایید آبی تعدادی از رسانه های کشور گفت: همواره غربی ها تلاش کردند از امپراطوری خبری در اختیارشان به عنوان یک ابزار استفاده کنند به این بهانه که تکنولوژی اولیه نیز در اختیار آنها قرار دارد.

وی ادامه داد: غربی ها هر زمان که بفهمند فضای مطبوعاتی و رسانه ای به سمت و سوی تثبیت وضعیت کشور می رود و یا در کشور آرامش برقرار است، آن را هدف قرار می دهند؛ این نشان می دهد که غربی ها اعتقادی به حقوق بشر و فضای باز رسانه ای ندارند و تنها از آن به عنوان یک ابزار استفاده می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه ها در داخل کشور ما در یک چارچوب مشخص و قانونمند فعالیت می کنند، افزود: رسانه ها در کشور ما فارغ از وابستگی به جریان سیاسی به فعالیت های حرفه ای خود می پردازند اما غربی ها د


برچسب ها: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی - رییس کمیسیون امنیت ملی - غربی ها - کمیسیون امنیت ملی - رسانه ای - کمیسیون امنیت - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: غربی ها اعتقادی به فضای باز رسانه ای ندارند

حیدری: غربی ها اعتقادی به فضای باز رسانه ای ندارند