مطالب مرتبط:
غزه به گورستان حقوق بین الملل تبدیل شده است
هلال احمر ایران مثل صلیب سرخ جهانی به نقض حقوق بشر در غزه ورود کرده است
کارشناس بین الملل: شرایط به شکلی شده که هر لحظه ممکن است منطقه درگیر جنگ ناخواسته ای شود
بررسی معیارهای بین الملل در جنگ روسیه و اوکراین
قطعی لینک های بین الملل ورودی کشور به دلیل قطعی فیبرنوری در گرجستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-21سياسي

غزه به گورستان حقوق بین الملل تبدیل شده است


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: غزه به واسطه حملات و جنایات متعدد رژیم صهیونیستی به گورستان حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حسن عبدلیان پور روز یکشنبه اول بهمن 1402 در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که در دادگستری کل قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: امروز در غزه انسانیت در حال نابودی و دفن شدن است و این در حالی است که حقوق بین الملل باید مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بهترین راهکار، شکایت در دیوان بین المللی کیفری یا ICC است که با عنوان تجاوز و جنایات جنگی طرح دعوی شود، هر وکیل می تواند در آینده نزدیک در این حوزه طرح دعوی کند.

عبدلیان پور تصریح کرد: در عراق و لبنان ما امضا جمع کردیم از کسانی که خسارت دیدند و عزیزان خودشان را از دست دادند و با امضای این وکالت نامه کارهای حقوقی را پیش خواهیم برد.

این مسوول ادامه داد: دغدغه سران جهان در هزاره سوم این بود که مبارزه با کمونیسم به پایان رسیده و حالا نوبت به مبارزه با تروریست رسیده است، اما متاسفانه این کشورها خودشان از تروریست هایی مثل صهیونیست ها حمایت کردند که روی هیتلر، استالین و موسولینی را سفید کرد.


برچسب ها: بین الملل - رژیم صهیونیستی - حقوق بین الملل - دیوان بین المللی کیفری - جنایات رژیم صهیونیستی - بین المللی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

غزه به گورستان حقوق بین الملل تبدیل شده است

غزه به گورستان حقوق بین الملل تبدیل شده است