مطالب مرتبط:
ضرورت توقف افزایش ظرفیت پزشکی در شرایط فعلی/ ظرفیت بر اساس امکانات و ساختار آموزشی تعیین شود
نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای متناسب سازی
نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای متناسب سازی
آسمان شب های کریسمس با زبانه آتش بمب های بابانوئل آمریکایی روشن می شود/ ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه های ارتش را تا 5 هزار نفر افزایش می دهیم
رییسی: دیپلماسی ورزشی از ظرفیت های افزایش همکاری با دیگر کشورها است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 07:152024-01-23دانش

توقفی در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی نداریم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تاکید رییس جمهور بر افزایش ظرفیت پزشک است که از سازمان برنامه و بودجه می خواهیم زیرساخت های کار را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، خسروپناه در خصوص پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر درخواست توقف افزایش ظرفیت پزشکی برای سال آینده گفت: مصوبه شورای این بود که هم افزایش ظرفیت رخ دهد و هم زیر ساخت ها تامین شود که بخشی از این کار آماده شد و بخش دیگر اما اجرایی نشد.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر افزایش ظرفیت پزشکی تصریح کرد: از سازمان برنامه و بودجه کشور میخواهیم و تاکید داریم با توجه به درخواست رییس جمهور، زیر ساخت این کار را تامین کند خسروپناه افزود: ما در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اولین بار کمیسیون سلامت را راه اندازی کردیم تا با مشارکت فرهنگستان و وزارت بهداشت، کار کارشناسی صورت گیرد.

در پایان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در واقع در دستور کار این کمیسیون گذاشته شده که زیرساخت ها و افزایش ظرفیت را بررسی کند و اگر نیاز بود، تجدید نظر شود.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - سازمان برنامه و بودجه - شورای عالی انقلاب - افزایش - رییس جمهور - برنامه و بودجه - ظرفیت
آخرین اخبار سرویس:

توقفی در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی نداریم

توقفی در اجرای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی نداریم