مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-04سياسي

منابع طبیعی باید در کانون سیاست گذاری کشور قرار گیرد


نشست هم اندیشی محققان و پژوهشگران دانشگاه، بخش تحقیقات و اجرا در حوزه منابع طبیعی کشور در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

- ایسنا/البرز نشست هم اندیشی محققان و پژوهشگران دانشگاه، بخش تحقیقات و اجرا در حوزه منابع طبیعی کشور در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیزاده علی آبادی رییس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور روز یکشنبه 15 بهمن در هم اندیشی محققان و پژوهشگران دانشگاه، بخش تحقیقات و اجرا در حوزه منابع طبیعی کشور که در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد؛ گفت: طرح کاشت یک میلیارد درخت اگر مقرر باشد در حوزه منابع طبیعی و در یک حرکت جمعی به صورت تبلور یافته و تنظیم شده تجلی پیدا کند، باید با مشارکت های فراسازمانی و مردمی انجام شود.

یکی از مهمترین شاخص های این طرح که بسیار مورد نظر قرار گرفت، این بود که قرار بود با مشارکت مردم و اعتبارات فرا سازمانی منابع طبیعی پیش برود.

وی ادامه داد: هر چند در ابتدای امر با این رویکرد جلو رفتیم اما در جلساتی که در سطوح بالاتر برگزار و مطالبه اعتبار شد توجهی به این موضوع نشد و تامین اعتبار طرح را به سازمان و از منابع دیگر محول کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی باید در کانون سیاست گذاری کشور قرار گیرد

منابع طبیعی باید در کانون سیاست گذاری کشور قرار گیرد