مطالب مرتبط:
برای مالیات ستانی اصناف و مشاغل کیسه ندوخته ایم
مراحل اخذ پلمپ دفاتر قانونی و ارسال به اداره مالیات
اخذ مالیات بابت افزایش پول در حساب اشخاص، دروغ محض است/ مصوبه مالیاتی مجلس برای شناسایی حساب های غیرتجاری است
اخذ مالیات از افزایش منابع حساب اشخاص دروغ محض است/مصوبه مالیاتی مجلس برای شناسایی حساب های غیرتجاری است/برخی با حساب های شخصی و غیر، فعالیت تجاری می کنند
مصوبات مالیاتی در راستای حمایت از اصناف و مشاغل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 15:312024-01-27اقتصادي

برای اخذ مالیات از اصناف و مشاغل کیسه ندوخته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید محمدهادی سبحانیان بعدازظهر امروز شنبه هفتم بهمن ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان کرمان اظهار داشت: امیدواریم این جلسات بتواند از امر تولید، اشتغال و سرمایه گذاری گره گشایی کند، زیرا این نشست ها، ذهنیت مشترک بین سازمان امور مالیاتی به عنوان مجری قوانین و اصناف و مشاغل به عنوان شرکای راهبردی ما ایجاد می کند.

وی بیان داشت: اگر توقفی در امر تولید و فعالیت اصناف و مشاغل ایجاد شود، ما هم متضرر می شویم، بنابراین اقدامات ما باید به گونه ای رقم بخورد که مالیات ستانی را تسریع کنیم.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور ادامه داد: باید معافیت های مالیاتی را ساماندهی کنیم تا سیاست گذاری برای افزایش تولید با ابزار مالیات داشته باشیم.

سبحانیان ابراز داشت: معتقدیم لایحه دولت به مجلس شورای اسلامی در راستای انتظام بخشی و عدالت بخشی مالیات تدوین شده است و کمبود نیرو در نظام مالیاتی و نمایندگان حوزه قضایی موجب شده با یک شیب به سمت استقلال نظام دادرسی برویم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کارشناسان رسمی دادگستری و برون سپاری خدمات مالیاتی مورد تاکید ماست و ایجاد دفاتر خدمات مالیاتی را برای عمومی شدن خدمات مالیاتی دنبال کنیم و یا خدمات را با استفاده از اپلیکیشن ها ارائه کنیم.


برچسب ها: مالیات - اصناف و مشاغل - سازمان امور مالیاتی - مالیاتی - امور مالیاتی - رییس سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی کشور
آخرین اخبار سرویس:

برای اخذ مالیات از اصناف و مشاغل کیسه ندوخته ایم

برای اخذ مالیات از اصناف و مشاغل کیسه ندوخته ایم