مطالب مرتبط:
آغاز پروژه سنگفرش بازارچه سبزه میدان رشت
استخدام کارشناس حسابداری در فراطرح نورد در رشت
استخدام کارشناس ایمنی و بهداشت HSE در فراطرح نورد در رشت
استخدام کارشناس برنامه ریزی و کنترل تولید در فراطرح نورد در رشت
هیأت ثارالله رشت اعتکاف برگزار می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-22سياسي

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت ساماندهی گاری کبابی ها و دستفروشان گفت: گاری کبابی های رشت باید از آرایش منظم برخوردار و شناسنامه دار شوند، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت ساماندهی گاری کبابی ها و دستفروشان گفت: گاری کبابی های رشت باید از آرایش منظم برخوردار و شناسنامه دار شوند، شروع و پایان کار قانونی داشته باشند زیرا این بهم ریختگی و عدم نظم زیبنده شهر نیست.

کیا عاشوری امروز، 2 بهمن ماه در جلسه شورای بهداشت و ستاد پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهرستان رشت با بیان اینکه بهداشت و سلامت از مؤلفه های مؤثر جوامع است که همواره قابل توجه بوده، اظهار کرد: قبل از انقلاب پزشکان خارجی در کشور طبابت می کردند اما اکنون شاهد ارتقای جایگاه بهداشت و سلامت در کشور هستیم و شاخصه های سلامتی برا اساس استانداردهای جهانی ارزیابی می شود.

فرماندار شهرستان رشت با تعامل وهم افزایی می توان بسیاری از مسائل و چالش ها را حل کرد، افزود: بحث ساماندهی گاری کبابی ها و دستفروشان رشت از مطالبات مسئولین استان است.

با توجه به اینکه رشت به عنوان شهر خلاق خوراک ثبت یونسکو شده و با این عنوان شناخته می شود، ما با کسب و کار و معیشت این عزیزان مشکل نداریم ولی باید فعالیت این گروه شغلی هم قانونمند شود.


برچسب ها: فرماندار شهرستان رشت - فرماندار شهرستان - شهرستان رشت - شهرستان - بهداشت و سلامت - کبابی - آنفولانزای فوق حاد پرندگان
آخرین اخبار سرویس:

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند