مطالب مرتبط:
اعزام 246 گروه جهادی به مناطق محروم آذربایجان غربی در دهه فجر
عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه کالای بهاره
عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه کالای بهاره
تشکیل 13 پرونده برای ثبت ملی آثار میراث ناملموس آذربایجان شرقی
آخرین اخبار انتظامی آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 11:352024-01-31اقتصادي

عرضه کالاهای اساسی در بیش از 40 نقطه آذربایجان شرقی با اولویت مناطق محروم


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی مردم استان به کالاهای اساسی و پرمصرف در آستانه عید و ماه مبارک رمضان، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: در راستای تسهیل دسترسی مردم استان به کالاهای اساسی و پرمصرف در آستانه عید و ماه مبارک رمضان، حداقل در 40 نقطه آذربایجان شرقی با اولویت مناطق محروم، عرضه کالاهای اساسی اتفاق می افتد.

  اکبر فتحی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: تعاونی های مصرف ادارات نیز می توانند در توزیع کالاهای شب عید و رمضان کمک حال باشند.

وی با اشاره به عرضه 300 تن مرغ مورد نیاز مردم در بازار، گفت: دومین تولیدکننده تخم مرغ در کشور هستیم و حدود 10 هزار تن مازاد مصرف استان نیز در این بخش داریم.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 50 تن توزیع گوشت دام در استان انجام می شود، بیان کرد: در عرضه گوشت، قند و شکر محدودیتی نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: ماه گذشته مقدار جوجه ریزی در آذربایجان شرقی چهارمیلیون و 450 هزار قطعه بود که در پایان ماه جاری به پنج میلیون قطعه خواهد رسید و مشکلی از نظر تامین مرغ گرم نخواهیم داشت.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - کالاهای اساسی - آذربایجان - سازمان جهاد کشاورزی - ماه مبارک رمضان، - جهاد کشاورزی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کالاهای اساسی در بیش از 40 نقطه آذربایجان شرقی با اولویت مناطق محروم

عرضه کالاهای اساسی در بیش از 40 نقطه آذربایجان شرقی با اولویت مناطق محروم