مطالب مرتبط:
روزنامه فرهیختگان در گزارش «زیتون نماد فساد» مجرم شناخته نشد
روزنامه فرهیختگان مجرم شناخته نشد
رییس کل دادگستری خراسان رضوی: حقوق انسانی و کرامت فرد مجرم خدشه دار نشود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-05سياسي

فرهیختگان مجرم نیست


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی بعداز جلسه سنگین سه ساعته و استماع اظهارات شاکیان و دفاعیات متهمان، - سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: اعضای هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی بعداز جلسه سنگین سه ساعته و استماع اظهارات شاکیان و دفاعیات متهمان، مدیر مسئول و خبرنگار روزنامه فرهیختگان را با اکثریت مطلق آراء مجرم نشناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی در این باره گفت: اتهام های آقای محمد امین ایمانجانی و صادق امامی، نشر اکاذیب، افشای اسرار شخصی، تهدید به هتک شرف و انتشار افترا و توهین، موضوع شکایت حامد حجازی، مهدی کاشی، حسین نصرآبادی و چند شاکی دیگر در ماجرای مجمتع زیتون بود.

وی افزود: خانم طاهره بهشتی نسب وکیل شکات گفت که صادق امامی در سه فقره مطلب در تاریخ های 14 اسفند 1400 و 18 و 24 فروردین 1401 مطالبی که در آن از عبارتی مانند زیتون نماد فساد، ماجرای 72 هکتاری اراضی کشاورزی منتشر کردند که مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است، آقای امامی در کمال بی انصافی اتهاماتی را مطرح کردند که هیج جا ثابت نشده است.

طاهره بهشتی نسب وکیل جمعی از شکات، گفت که در 3 گزارش فرهیختگان مطالب کذبی منتشر شده و موکلانم تهدید به انتشار پرونده های کیفری شان شده ا


برچسب ها: هیات منصفه - دادگاه - سیاسی - صادق امامی - فرهیختگان - روزنامه فرهیختگان - هیات
آخرین اخبار سرویس:

فرهیختگان مجرم نیست

فرهیختگان مجرم نیست