مطالب مرتبط:
الحاق ایران به 10 کنوانسیون بین المللی محیط زیستی پس از انقلاب
سردار سلیمانی: انقلاب اسلامی هندسه قدرت از غرب به شرق با محوریت ایران تغییر داد
رییس سازمان بسیج: انقلاب اسلامی هندسه قدرت را از غرب به شرق با محوریت ایران تغییر داد
دستاوردهای انقلاب اسلامی در مازندران از زبان آمار +فیلم
حضور در انتخابات شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-06سياسي

الحاق ایران به 10 کنوانسیون بین المللی زیست محیطی بعد از انقلاب اسلامی


جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به 10 کنوانسیون بین المللی در حوزه های محیط زیست انسانی، دریایی، طبیعی و تغیرات اقلیمی ملحق شده است.

- جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به 10 کنوانسیون بین المللی در حوزه های محیط زیست انسانی، دریایی، طبیعی و تغیرات اقلیمی ملحق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمهوری اسلامی ایران به 10 کنوانسیون بین المللی در حوزه های محیط زیست انسانی، دریایی، طبیعی و تغیرات اقلیمی ملحق شده است، در حالی که پیش از انقلاب این امر در مورد سه کنوانسیون محقق شده بود.

کنوانسیون تنوع زیستی (CBD) با هدف پرداختن به علل از بین رفتن تنوع زیستی، کنوانسیون استکهلم با هدف حفظ سلامت انسان و محیط زیست در مقابل آالاینده ها و کنوانسیون وین از جمله آن هاست.

کنوانسیون حفاظت از گونه های مهاجر وحشی (CMS)، کنوانسیون تغییرات اقلیمی، کنوانسیون روتردام، کنوانسیون بازل وکویت از جمله دیگر معاهدات بین المللی است که جمهوری اسلامی ایران در جهت تعهد ذاتی خود به حفاظت از محیط زیست و مطابق اصل 50 قانون اساسی به انجام آن ها متعهد شده است.

جمهوری اسلامی ایران در جهت انجام اقدامات پیشرو در سطح بین المللی و منطقه ای و حفاظت از محیط زیست دریایی در دریای خزر کنوانسیون تهران را برگزار کرد که یکی از اهداف اصلی آن استفاده منط


برچسب ها: کنوانسیون بین المللی - جمهوری اسلامی ایران - انقلاب شکوهمند اسلامی - بین المللی - جمهوری اسلامی - بعد از انقلاب - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

الحاق ایران به 10 کنوانسیون بین المللی زیست محیطی بعد از انقلاب اسلامی

الحاق ایران به 10 کنوانسیون بین المللی زیست محیطی بعد از انقلاب اسلامی