مطالب مرتبط:
هیات فوتبال خراسان شمالی 10میلیاردریال برای واگذاری اترک بجنورد دریافت کرد
ضرورت حمایت دستگاه های خراسان شمالی از اردوهای راهیان نور
شرکت برق خراسان شمالی 820 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد
سرپرست جدید اداره امور شعب استان خراسان شمالی معرفی شد
پنج هزار و 220 زائر از خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:352024-02-13فرهنگي

درخواست تمدید 508 هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر خراسان شمالی


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به وجود 508 پرونده در فهرست به روزرسانی اطلاعات به منظور تمدید مجدد در صندوق اعتباری هنر، - ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به وجود 508 پرونده در فهرست به روزرسانی اطلاعات به منظور تمدید مجدد در صندوق اعتباری هنر، خواستار همراهی و همکاری روسای ادارات شهرستان ها در این حوزه و حمایت از هنرمندان شد.

مسعود مرواری 24 بهمن ماه در جلسه طرح بهبود صندوق اعتباری هنر، اظهار کرد: پایش اعضای صندوق اعتباری هنر و ساماندهی پرونده های هنری، شناسایی و معرفی آن ها به صندوق هنر یک کار اولویت دار است و باید در تمام شهرستان های استان مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: طرح بهبود صندوق اعتباری هنر که در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد شده است و همه شهرستان های در استان برای همراهی با اهالی هنر به منظور مستند سازی و تکمیل پرونده های اهالی فرهنگ و هنر فعال باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا دهم اسفند ماه فرصت تکمیل پرونده ها وجود دارد، تاکید کرد: باید به سراغ هنرمندان رفته و دست هنرمندان را بگیرید و نسبت به شناسایی و معرفی ظرفیت های هنری اقدام کنید.


برچسب ها: صندوق اعتباری هنر - خراسان شمالی - اعتباری - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - صندوق - معاون امور هنری
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تمدید 508 هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر خراسان شمالی

درخواست تمدید 508 هنرمند عضو صندوق اعتباری هنر خراسان شمالی