برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه شهید کلانتری کرجمیزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه عمومی مسافری شهید کلانتری کرج به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران برپا شده است. - ایسنا/البرز میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه عمومی مسافری شهید کلانتری کرج به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران برپا شده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قدمی، معاون حمل و نقل این اداره کل روز یکشنبه 27 اسفند با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه مسافری شهید کلانتری کرج، گفت: در این طرح، پرسنل آموزش دیده و آشنا به حقوق مسافران به صورت شبانه روزی در پایانه ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می کنند. وی افزود: نظارت بر عملکرد شرکت های مسافری، نرخ بلیت ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه های سپهتن و داپ به صورت شبانه روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می کنند. این مسئول تصریح کرد: مسافران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه ها یا میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه های مسافری گزارش کنند و یا از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند. برچسب ها: پاسخگویی - رسیدگی - پایانه - شکایات - کلانتری - مسافران - مسافری |
آخرین اخبار سرویس: |