مطالب مرتبط:
سال آینده نرخ بیکاری فرزندان شهدا امیدواریم به زیر 5 درصد برسد
قاضی زاده هاشمی: امیدواریم سال آینده نرخ بیکاری فرزندان شهدا به زیر 5 درصد برسد
بازار مسکن از اردیبهشت سال آینده میزبان چینی ها خواهد بود
لحظه به لحظه با افزایش حقوق بازنشستگان عزیز و گرامی امروز 23اسفند 1402/ افزایش حقوق فوق العاده این دسته از بازنشستگان در سال آینده+نحوه دریافت فیش حقوقی اسفند ماه
تصویب 90 درصدی افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 22:102024-03-13اقتصادي

از سال آینده پروانه های کسب کاغذی دیگر هیچ اعتباری ندارند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: از اردیبهشت ماه سال آینده، پروانه های کسب کاغذی دیگر هیچ اعتباری ندارند و این موارد به دستگاه های اجرایی و اصناف ابلاغ شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: از اردیبهشت ماه سال آینده، پروانه های کسب کاغذی دیگر هیچ اعتباری ندارند و این موارد به دستگاه های اجرایی و اصناف ابلاغ شده است.

تهمتن عبداللهی 23 اسفندماه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از ابلاغ 18270 میلیارد تومان اعتبار بند الف تبصره 18 تا به امروز برای استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون از مجموعه اعتبار 3560 میلیارد تومان برای تبصره 18، 1414 میلیارد تومان در کمیته استانی این تبصره مصوب شد و در کل 436 میلیارد تومان معادل 31 درصد از مصوبات کمیته استانی تبصره 18 به بانک ها پرداخت شد.

وی از ابلاغ 828 میلیارد تومان به بانک ها در جز 3 بند ب تبصره 18 خبرداد و افزود: در جزء 4 بند ب تبصره 18، 990 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی به استان بوده که 880 میلیارد تومان آن مصوب شده در بین دستگاه های اجرایی و 670 میلیارد تومان معادل 76 درصد آن پرداختی توسط بانک ها بوده است.

عبداللهی از پرداخت 45 درصد اعتبار کل ماده 18 از مجموع 3121 میلیارد تومان مصوبه شده توسط بانک ها خبر داد و تصریح کرد: طی جلسات برگزار


برچسب ها: میلیارد تومان - چهارمحال و بختیاری - امور اقتصادی و دارایی - میلیارد - دستگاه های اجرایی - اعتبار - سال آینده
آخرین اخبار سرویس:

از سال آینده پروانه های کسب کاغذی دیگر هیچ اعتباری ندارند

از سال آینده پروانه های کسب کاغذی دیگر هیچ اعتباری ندارند