مطالب مرتبط:
آغاز ثبت نام دوره های آموزشی عملی و کارگاهی مرکز هنر جهاد دانشگاهی تهران
استفاده از 40000 رام قطار بین شهری برای ثبت 30 میلیون مسافر
اگر قلب تان تیر می کشد، با این 9 عامل عجیب آشنا شوید | با بروز این 3 نشانه حتما با اورژانس تماس بگیرید
روزنامه ایران ورزشی| تماس مجیدی با نکو
بارسلونا و برقراری تماس های اولیه با هانسی فلیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-03سياسي

معطل کردن راننده ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت شده در مرکز تماس تپسی


شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام «رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی» ضمن ارائه موارد شکایت و نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد.

- شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی ضمن ارائه موارد شکایت و نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد.

  با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت.

شرکت تپسی با انتشار گزارشی به نام رفتار سفر کاربران در تاکسی های اینترنتی ضمن ارائه موارد نارضایتی در سفرهای درون شهری، برای اولین بار معضلات این حوزه را شفاف و نحوه مواجهه خود در راستای بهبود تعامل مسافران و راننده ها را تشریح کرد.

 این شرکت اعلام کرده که داده های گزارشش از حاصل جمع تماس های کاربران با مرکز تماس و نظرسنجی پایان هر سفر به دست آمده است.

گزارش تپسی بازه زمانی 6 ماهه تیر تا آذر 1402 را شامل می شود و نکات قابل تامل بسیاری را در خود جای داده است.


برچسب ها: تاکسی های اینترنتی - اینترنتی - انتشار - نارضایتی - راننده - کاربران - مسافران
آخرین اخبار سرویس:

معطل کردن راننده ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت شده در مرکز تماس تپسی

معطل کردن راننده ها توسط مسافر، پرتکرارترین شکایت ثبت شده در مرکز تماس تپسی