مطالب مرتبط:
یک میلیون اصله نهال در لرستان کاشت شد
کاشت 3 اصله نهال توسط رهبر انقلاب
کاشت بیش از 2500 هزار اصله نهال در البرز
تصاویر/ کاشت نهال توسط امام جمعه بوشهر در روز درختکاری
کاشت 300 نهال در بوستان شهید آوینی توسط موسسه بهمن سبز / کاشت 300 نهال در بوستان شهید آوینی توسط موسسه بهمن سبز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 09:202024-03-06سياسي

کاشت نهال یک صدقه جاریه است


فرماندار بهاباد با بیان این که کاشت نهال به عنوان صدقه جاریه است، به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: روز درختکاری فرصت مناسبی برای صیانت از منابع طبیعی است.

- ایسنا/یزد فرماندار بهاباد با بیان این که کاشت نهال به عنوان صدقه جاریه است، به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: روز درختکاری فرصت مناسبی برای صیانت از منابع طبیعی است.

علیرضا تیموری در حاشیه مراسم نهالکاری در دبیرستان دخترانه توسلی این شهرستان که امروز سه نشبه به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد، در جمع خبرنگاران به اهمیت درخت و کاشت نهال تاکید کرد و گفت: حراست و حفاظت از منابع طبیعی که از موهبت های خداوندی محسوب می شود، وظیفه ملی و انسانی و از نگاه اسلامی دارای جایگاه و ارزش بالایی است.

وی بیان کرد: کاشت نهال و بزرگ شدن یک درخت و به ثمر نشستن آن به عنوان صدقه جاریه به شمار می آید چرا که اثرات مفید آن همه جامعه را فرا می گیرد و همگان از منافع آن سود می برند.

فرماندار با اشاره به این که روز درختکاری فرصت مناسبی برای صیانت از منابع طبیعی است، گفت: فرهنگ کاشت درخت و نهال باید در سطح جامعه نهادینه شود.

تیموری به اهمیت درخت در حفظ و سلامت طبیعت اشاره کرد و گفت: این امر تکلیفی بر دوش همگان است و باید در کنار دستگاه های متولی، در امر نگهداری از نباتات ب


برچسب ها: منابع طبیعی - کاشت نهال - حفاظت از منابع - طبیعی - منابع - فرماندار بهاباد - نهال
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال یک صدقه جاریه است

کاشت نهال یک صدقه جاریه است