مطالب مرتبط:
اجرای طرح ملی مسطورا در ماه مبارک رمضان
اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در مشهد
طرح ملی مسطورا در ماه مبارک رمضان در کردستان اجرا می شود
اجرای طرح « مسطورا، زندگی با آیه ها» از فردا در قم و کشور
اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص اجرای فعالیت مدارس در ماه رمضان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 10:102024-03-12سياسي

ماه رمضان و اجرای طرح «مسطورا» در سیستان و بلوچستان


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح قرآنی «مسطورا» با عنوان «سطر سطرِ زندگی با آیه ها»، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: طرح قرآنی مسطورا با عنوان سطر سطرِ زندگی با آیه ها ، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

جان آبادی 22 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: در این طرح بیش از 2 هزار مبلغ در سراسر استان به کارهای فرهنگی و تبلیغی خواهند پرداخت.

وی با بیان این که باید قرآن در متن زندگی مردم بیاید، گفت: مساله مورد توجه ما در اهتمام دسته جمعی و اجرای طرح مسطورا، آموزش روانخوانی، روخوانی و تجوید قرآن نیست، موضوع مورد تاکید ما آوردن قرآن در متن فعالیت و زندگی همه آحاد است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح ملی مسطورا ویژه ماه رمضان در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

جان آبادی با بیان اینکه طرح استقبال معنوی هم در سومین سال متوالی در استان اجرا خواهد شد، گفت: پخش فیلم و پرسش و پاسخ در خصوص سوالات شرعی بخشی از برنامه های این طرح خواهد بود.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - اداره کل تبلیغات اسلامی - سیستان - معاون فرهنگی - ماه مبارک رمضان - تبلیغات اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان و اجرای طرح «مسطورا» در سیستان و بلوچستان

ماه رمضان و اجرای طرح «مسطورا» در سیستان و بلوچستان