مطالب مرتبط:
رشد عجیب تعرفه های تبلیغات ضربه به رونق اقتصادی کشور است
بهره گیری از ظرفیت موقوفات در جهت رونق تولید برنامه اولویت دار اوقاف است+فیلم
دیگ های سمنوی بروجرد و رونق بازار چرخ دستی
مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی خسته شده اند.
آیت الله العظمی نوری همدانی: مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم را آزار می دهد/ رهبری فریاد می زنند که مسؤلان مشکلات مردم را حل کنند ولی بعضی ها گویا نمی شنوند/ اگر حرف و عمل ما یکی نباشد دین مردم ضربه خواهد دید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-10اقتصادي

گرداندن چرخ های اقتصادی و رونق تولید در دست کارگران است


جامعه کارگری فارغ از نقش بی بدیلش در گرداندن چرخ های اقتصادی و رونق تولید، امروزه چالش های زیادی را پشت سر می گذارد، موضوع تعیین دستمزد و افزایش سالانه آن متناسب با تورم یکی از این موارد است.

- ایسنا/البرز یک فعال کارگری گفت: جامعه کارگری فارغ از نقش بی بدیلش در گرداندن چرخ های اقتصادی و رونق تولید، امروزه چالش های زیادی را پشت سر می گذارد، موضوع تعیین دستمزد و افزایش سالانه آن متناسب با تورم یکی از این موارد است.

در حالی که جلسات نهایی تعیین حداقل دستمزد کارگران، با نهایی شدن رد طرح مزد منطقه ای، برای محاسبه نرخ سبد معیشتی بر اساس ماده 41 قانون شورای عالی کار به اسفند ماه کشیده شده است؛ بسیاری از فعالان کارگری معتقدند با توجه محدودیت وقت، تعیین دستمزد با سرعت بیشتری باید انجام شود.

علی اصلانی فعال کارگری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مزد منطقه ای در جلسه رسمی شورا ملغی و مقرر شده طبق ماده 41 قانون شورای عالی کار و تورم و با محاسبه سبد هزینه معیشت خانواده درخصوص تعیین دستمزد تصمیم گیری شود.

بنابراین طی جلسات رسمی اسفند ماه باید هزینه این سبد در استان ها، هم از طرف گروه کارگری، هم گروه کارفرمایی و گروه دولت مشخص شود.

این سبد باید بر اساس هزینه یک خانواده 3.


برچسب ها: کارگری - رونق تولید - دستمزد - جامعه کارگری - اقتصادی - تولید - کارگران
آخرین اخبار سرویس:

گرداندن چرخ های اقتصادی و رونق تولید در دست کارگران است

گرداندن چرخ های اقتصادی و رونق تولید در دست کارگران است