مطالب مرتبط:
موزه ملی افغانستان با بیش از 60 هزار آثار باستانی از تاریخی ترین های منطقه است
تجلیل از منتخبان جشنواره ملی رویش - اردبیل
تصاویر/ تجلیل از مقام آوران دانشگاه محقق اردبیلی در یازدهمین جشنواره ملی رویش
معرفی اعضای هیات انتخاب متون جشنواره ملی فتح خرمشهر
معرفی اعضای هیات انتخاب متون جشنواره ملی فتح خرمشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-12فرهنگي

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره ملی «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» با عنوان «سرو سرخ» ذیل برگزاری «کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت» در این استان خبر داد.

- 31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی سرو سرخ ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره ملی عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی با عنوان سرو سرخ ذیل برگزاری کنگره بین المللی 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد.

محمد عشقی در این باره اظهار کرد: در راستای اهداف امدادی و ایثار امدادگران شهید و در راه اهداف والای انسانی و صلح اندیشانه، سه جشنواره هنری در بخش های فیلم و نمایش رادیویی ، شعر و داستان و عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی در حاشیه کنگره 2500 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می شود.

وی با بیان این که در بخش عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی دبیرخانه جشنواره به استان یزد واگذار و با عنوان سرو سرخ نام گذاری شده است، افزود: رشته های این جشنواره شامل خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و مجسمه سازی است.

عشقی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 31 تیرماه 1403 اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود در فضای مجازی ایتا به آیدی @shohada_emdadgar یا به پست الکترون


برچسب ها: هنرهای تجسمی - دفاع مقدس و مقاومت - جشنواره ملی هنرهای تجسمی - جشنواره ملی - جشنواره - برگزار - کنگره بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»

31 تیرماه پایان مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «سرو سرخ»