مطالب مرتبط:
طرح «کتابخانه گردی» در 14 کتابخانه عمومی کرمانشاه اجرا می شود
طرح کتابخانه گردی در 10 کتابخانه عمومی کردستان اجرا شد
طرح زوج و فرد در کرج از 15 اسفند اجرا می شود
«الحاقیه تبصره (5) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور» برای اجرا ابلاغ شد
طرح نور در مسجدسلیمان اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:552024-03-04سياسي

طرح «دیدار گل های یاس» توسط تشکل های ایثارگری کشور اجرا می شود


مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از عیادت و دیدار با جامعه شاهد و ایثارگر بستری در بیمارستان ها توسط تشکلهای شاهد و ایثارگر سراسر کشور در آستانه 22 اسفند «روز شهید» خبر داد.

- طرح دیدار گل های یاس توسط تشکل های ایثارگری کشور اجرا می شود مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از عیادت و دیدار با جامعه شاهد و ایثارگر بستری در بیمارستان ها توسط تشکلهای شاهد و ایثارگر سراسر کشور در آستانه 22 اسفند روز شهید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی اظهار داشت: در راستای مردمی سازی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشکل های ایثارگری در قالب طرح دیدار گل های یاس به منظور ترویج امر تکریم، تعظیم و دلجویی از ایثارگران بستری در بیمارستان ها عیادت و با آنان دیدار می کنند.

وی اضافه کرد: در این دیدارها اولویت با بیماران صعب العلاج است که به همراه گل و شیرینی و هدایا از آنان تجلیل و قدردانی می شود.

مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری خاطر نشان کرد: طرح دیدار گل های یاس با همکاری این اداره کل، خیرین شاهد و ایثارگر و خادمین حرم رضوی و پرچم گردانی حرم امام رضا (ع) در تمامی استان ها اجرا می شود.


برچسب ها: ایثارگر - بنیاد شهید و امور ایثارگران - شاهد و ایثارگر - ایثارگری - ایثارگران - بیمارستان ها - مشارکت های مردمی
آخرین اخبار سرویس:

طرح «دیدار گل های یاس» توسط تشکل های ایثارگری کشور اجرا می شود

طرح «دیدار گل های یاس» توسط تشکل های ایثارگری کشور اجرا می شود