موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
کمک های بین المللی به غزه به دلیل ممانعت اسراییل در انبارها در حال نابودی است
کمک های بین المللی غزه به دلیل ممانعت اسراییل در انبارها در حال نابودی است
کمک های بین المللی غزه به دلیل ممانعت اسراییل در انبارها در حال نابودی است
فیلم| اژه ای: آنچه اسراییل در غزه انجام می دهد فراتر از جنایت جنگی است
سردار قاآنی: غزه بازسازی می شود؛ اعتبار ازدست رفته اسراییل هرگز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-07بين الملل

بورل: به نظر می رسد اهداف اسراییل در غزه «فراتر از نابودی حماس» است


رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه این احتمال را مطرح می کند که اهداف این رژیم فراتر از نابودی جنبش حماس است.

- بورل: به نظر می رسد اهداف اسراییل در غزه فراتر از نابودی حماس است رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه این احتمال را مطرح می کند که اهداف این رژیم فراتر از نابودی جنبش حماس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوزپ بورل رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به کشتار فلسطینیان منتظر دریافت آرد در میدان النابلسی شهر غزه تاکید کرد: حمام خونی که 29 فوریه در میدان النابلسی غزه رخ داد، نتیجه مستقیم کاهش کمک های بشردوستانه به جمعیتی است که از گرسنگی رنج می برند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، بورل افزود: با وجود مخالفت کابینه بنیامین نتانیاهو، جامعه بین الملل در موضوع راه حل 2 دولتی متحد است و باید به سرعت برای اجرای آن اقدام کند.

بورل تاکید کرد: واضح است که نیروهای اسراییلی در حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی موفق عمل نکرده اند و کمک های بشردوستانه وارد شده به غزه کافی نیست.

تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه از هفتم اکتبر آغاز شد و این تجاوزات از آن زمان تا 24 نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته ای جمعه او


برچسب ها: اتحادیه اروپا - سیاست خارجی - رژیم صهیونیستی - نابودی - اتحادیه - اهداف - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

بورل: به نظر می رسد اهداف اسراییل در غزه «فراتر از نابودی حماس» است

بورل: به نظر می رسد اهداف اسراییل در غزه «فراتر از نابودی حماس» است