مطالب مرتبط:
رسانه ها اهمیت انتخابات خبرگان را برای مردم نشان دهند
مشاور روحانی: اگر 10 درصد مردم رای اعتراضی دهند ...
مشاور روحانی: اگر 10 درصد مردم رای اعتراضی دهند تمام فهرست های رنگارنگ به باد هوا خواهد رفت
وزیر فرهنگ: کشورهای اسلامی همه اقدامات لازم را برای حمایت از مردم غزه انجام دهند
تیم های ایرانی بعد از خوردن گل نمی توانند بازی را ببرند/ خودم را با گواردیولا و آنچلوتی مقایسه نمی کنم/ چرا نفرات را تغییر می دهم؟ این تشخیص من است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-25سياسي

رفیعی: مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند


کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که عملکردشان را در تمام این دوره مجلس زیر ذره بین گذاشته باشند، نه به شعارهایی غیرواقعی که از عهده و اختیار نماینده مجلس برنمی آید توجهی کنند یا رأی دهند و البته مردم به خوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند.

- کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید به کسانی رأی دهند که عملکردشان را در تمام این دوره مجلس زیر ذره بین گذاشته باشند، نه به شعارهایی غیرواقعی که از عهده و اختیار نماینده مجلس برنمی آید توجهی کنند یا رأی دهند و البته مردم به خوبی سره را از ناسره تشخیص می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در نشستی خبری با بیان اینکه اختلاف سلیقه در همه جریانات همیشه وجود دارد، اظهار کرد: اگر گفته می شود جبهه اصولگرایی یا انقلاب به معنای هم فکر بودن همه باهم نیست در تمامی اجتماعات به هر طریقی که تشکیل شود و هر هدفی داشته باشد عنصر تمامیت خواهی و گذشت نداشتن می تواند مهمترین عنصر ایجاد مشکل باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی، ارتباطی که با جوانان و آحاد مردم دارم آنان از اینکه عده ای همیشه عده ای به اصطلاح پدرخوانده در جریان چپ یا راست برای شان تصمیم گیری کنند، خسته شده اند.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - کاندیدای انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس - مجلس - نماینده مجلس - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند

رفیعی: مردم سره را از ناسره تشخیص می دهند