مطالب مرتبط:
آغاز فرآیند پیش فروش بلیت های نوروزی قطار از امروز
آغاز پیش فروش 3 روزه بلیت قطار های نوروزی
پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از امروز آغاز شد
پیش فروش بلیط قطارهای نوروزی از امروز آغاز شد
آغاز پیش فروش 3 روزه بلیت قطار های نوروزی + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 18:252024-02-27اقتصادي

آغاز پیش فروش بلیط قطار نوروزی در سوپراپلیکیشن آپ


با اعلام شرکت راه آهن، بلیط قطارهای سفر نوروزی 1403 در سه مرحله از ساعت 8 صبح روز سه شنبه  08 اسفندماه از طریق سوپراپلیکیشن آپ پیش فروش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سوپراپلیکیشن آپ، در این مرحله از پیش فروش امکان خرید بلیط در بازه زمانی 23 اسفند تا 17 فروردین 1403 (تا تاریخ 1403/01/17 برای مسیرهای رفت و تاریخ 1403/01/18 برای مسیرهای برگشت) وجود دارد و مسافرانی که قصد سفر با قطار در بازه زمانی نوروز 1403 را دارند می توانند بلیط قطار مورد نظر خود را از ساعت 8 صبح سه شنبه 08 اسفندماه در سرویس گردشگری سوپراپلیکیشن آپ خریداری کنند.

با اعلام شرکت راه آهن، پیش فروش بلیط قطار نوروز 1403 طبق جدول زمان بندی و در سه مرحله انجام شده و تا روز پنج شنبه 10 اسفندماه ادامه خواهد داد؛ برهمین اساس در روز سه شنبه بلیط کلیه قطارهای مسافری به غیر از قطارهای منتهی به مشهد و از مبدا مشهد، روز چهارشنبه بلیط کلیه قطارهای منتهی به مشهد و از مبدا مشهد به غیر از قطارهای تهران مشهد و بالعکس و برای روز پنج شنبه بلیط کلیه قطارهای مسیر تهران به مشهد و بالعکس پیش فروش خواهد شد.

در این زمان تمام بلیط های قطار به تمام مسیرهای کشور موجود شده و اگر قصد سفر در ایام نوروز 1403 را دارید می توانید بلیط قطار خود را از طریق سرویس گردشگری سوپراپلیکیشن آپ تهیه کنید.


برچسب ها: بلیط قطار - قطار - پیش فروش - بلیط - شنبه - اسفند - نوروز
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش فروش بلیط قطار نوروزی در سوپراپلیکیشن آپ

آغاز پیش فروش بلیط قطار نوروزی در سوپراپلیکیشن آپ