مطالب مرتبط:
پیگیری و رفع مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب/ بررسی لایحه نرخ بلیت متروی تهران
تأکید عضو شورای شهر بر حمایت شهرداری از محرومان پایتخت در ماه رمضان
تصویب یک فوریت سه لایحه در شورای شهر تهران
عطریانافر: من از نهاد شورای نگهبان دفاع می کنم اما به رفتار آن انتقاد دارم/ باید به تک تک سوالات جامعه پاسخ دهد.
انتقاد یک نماینده مجلس از دو مرحله ای شدن بررسی لایحه بودجه /قالیباف: طرحی برای اجرای لایحه بودجه در سال آینده تدوین می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 10:452024-03-10سياسي

انتقاد از شهرداری برای دیرکرد تحویل لایحه نرخ بلیت حمل و نقل عمومی به شورای شهر


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تحویل دیر هنگام لایحه تعیین نرخ کرایه حمل ونقل عمومی به شورای شهر انتقاد کرد.

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از تحویل دیر هنگام لایحه تعیین نرخ کرایه حمل ونقل عمومی به شورای شهر انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ارائه لایحه تعیین بهای ناوگان حمل و نقل عمومی به شورای شهر، گفت: به طور معمول شهرداری در ماه پایانی سال لوایح مربوط به نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می دهد تا بررسی شود؛ اما متأسفانه درحالی که واپسین روزهای سال را می گذرانیم؛ هنوز لایحه تعیین بهای ناوگان حمل و نقل عمومی به کمیسیون تخصصی ارسال نشده است و این به هیچ وجه رویه ثوابی نیست که کارها را به دقایق آخر بسپاریم تا لوایح به صورت کارشناسی نشده و فوری به تصویب برسند.

وی با بیان اینکه تعیین بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی صیانت از حقوق شهروندان و رانندگان است، اظهار کرد: تعیین بهای کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی و افزایش خودسرانه کرایه ها است و تقاضای من این است جهت صیانت از حقوق مردم لوایح توسط شهرداری تهران به موقع ارائه شود.


برچسب ها: شورای شهر - حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - نرخ کرایه حمل ونقل عمومی - شورای شهر تهران - ناوگان حمل و نقل عمومی - شورای
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شهرداری برای دیرکرد تحویل لایحه نرخ بلیت حمل و نقل عمومی به شورای شهر

انتقاد از شهرداری برای دیرکرد تحویل لایحه نرخ بلیت حمل و نقل عمومی به شورای شهر