مطالب مرتبط:
پیامک سهام عدالت؛ واقعی یا جعلی؟ مراقب شیادان باشید
هشدار پلیس فتا: مراقب باشید با پیامک سهام عدالت کلاه سرتان نرود
با پیامک سهام عدالت کلاه سرتان نرود
موج جدید کلاهبرداری با واریز سود سهام عدالت / با ترفند جدید آشنا شوید
موج جدید کلاهبرداری با واریز سود سهام عدالت / با ترفند جدید آشنا شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 19:352024-03-05اقتصادي

کلاهبرداری شیادان با پیامک های جعلی سهام عدالت


در هفته گذشته پرونده هایی درباره برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی داشته ایم که کلاهبرداران با شگرد پیامک های جعلی سهام عدالت حساب همشهریان را خالی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت: باتوجه به اعلام واریز سود سهام عدالت در روز های پایانی سال توسط مراجع مربوطه متقاضیان باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می کنند، گرفتار نشوند.

  وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی مانند سبد کالای عیدانه، واریز سود سهام عدالت از شهروندان کلاهبرداری می کنند، افزود: این افراد با ارسال پیامک حاوی لینک با محتوای مرتبط با سهام عدالت اقدامات خود را آغاز کرده و کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکیشان هدایت می کنند یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت کرده و از آن سوءاستفاده می کنند.

  رییس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: به هیچ عنوان به تبلیغات بی نام و نشان فضای مجازی و تماس ها و پیام های ناشناس اعتماد نکننید حتی اگر مشخصات هویتی و دیگر اطلاعات شخصی شما را در اختیار داشتند چرا که هیچ سازمان رسمی و حاکمیتی با شماره شخصی با شما تماس نمیگیرد و برای شما پیامک ارسال نمی کند.


برچسب ها: سهام عدالت - واریز سود سهام عدالت - کلاهبرداری - پیامک های جعلی - سود سهام عدالت - عدالت - سرهنگ داوود معظمی گودرزی
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری شیادان با پیامک های جعلی سهام عدالت

کلاهبرداری شیادان با پیامک های جعلی سهام عدالت