مطالب مرتبط:
رعایت ضوابط و نکات ایمنی در مراکز اقامتی خراسان رضوی الزامی است
رعایت ضوابط و نکات ایمنی در مراکز اقامتی استان خراسان رضوی الزامی است
مسافران پیش از انتخاب مراکز اقامتی به سامانه نماد مراجعه کنند
اطلاع از نرخ نامه و مجوز مراکز اقامتی در سامانه نماد
رشتخوار دارای بحرانی ترین دشت آبی خراسان رضوی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-14اجتماعي

رعایت ضوابط ایمنی در مراکز اقامتی خراسان رضوی الزامی است


 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش حضور زائران و گردشگران رعایت ضوابط و نکات ایمنی در تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است.

- یوسف بیدخوری اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در واحدهای اقامتی اولویت اول انجام تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه است که تاسیسات گردشگری در این زمینه پیشگام بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تراکم واحدهای اقامتی در اطراف حرم مطهر رضوی است، ادامه داد: دسترسی وسایل و ادوات سنگین آتش نشانی به برخی از واحدها با مشکلاتی مواجه است، بنابراین تجهیز واحدها به امکانات اعلام و اطفاء حریق متناسب و کافی ضروری است.

بیدخوری با اشاره به نقش آموزش در پیشگیری، کاهش خسارت و جلوگیری از گسترش حریق گفت: آمادگی پرسنل برای مواجهه به موقع با حریق از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ همچنین بازرسان واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری باید آموزش ببینند تا در زمان بازدیدهای میدانی موارد ایمنی را به مدیران و متصدیان واحدها گوشزد کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، وی تاکید کرد: انتشار اخبار حریق در واحدهای اقامتی تاثیر مستقیم بر حضور گردشگران در شهر مشهد و استان و میزان اسکان در واحد


برچسب ها: اقامتی - مراکز اقامتی - خراسان رضوی - گردشگری - صنایع دستی خراسان رضوی - گردشگری و صنایع دستی - اقدامات پیشگیرانه
آخرین اخبار سرویس:

رعایت ضوابط ایمنی در مراکز اقامتی خراسان رضوی الزامی است

رعایت ضوابط ایمنی در مراکز اقامتی خراسان رضوی الزامی است