مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:402024-03-13سياسي

حدنگاری اراضی کشاورزی استان کرمان خروجی مناسبی ندارد


حدنگاری اراضی کشاورزی با وجود مصوبات شورای حفظ بیت المال استان کرمان و مصوبات قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی، خروجی مناسبی ندارد و باید اسناد اراضی کشاورزی صادر شود تا از تصرف یا تغییر کاربری و خرد شدن این اراضی جلوگیری به عمل آید.

- ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: حدنگاری اراضی کشاورزی با وجود مصوبات شورای حفظ بیت المال استان کرمان و مصوبات قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی، خروجی مناسبی ندارد و باید اسناد اراضی کشاورزی صادر شود تا از تصرف یا تغییر کاربری و خرد شدن این اراضی جلوگیری به عمل آید.

مهدی بخشی امروز 23 اسفندماه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان اظهار کرد: تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در حریم رودخانه و حریم خارج شهر در روستاهای ده بالا، ده یاسایی، ده آخوند و تلمبه مهاجری شهرستان کرمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: حدنگاری اراضی کشاورزی با وجود مصوبات شورای حفظ بیت المال استان کرمان و مصوبات قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی، خروجی مناسبی ندارد و باید اسناد اراضی کشاورزی صادر شود تا از تصرف یا تغییر کاربری و خرد شدن این اراضی جلوگیری به عمل آید.

دادستان مرکز استان کرمان در ادامه بیان کرد: حدود 3000 هکتار اراضی کشاورزی چاه حسن واقع در شهرستان جازموریان در سال 64 برای اسکان، اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی کشاورزی استان کرمان خروجی مناسبی ندارد

حدنگاری اراضی کشاورزی استان کرمان خروجی مناسبی ندارد