مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 17:202024-02-23سياسي

کسی که توسط شورای نگهبان تأیید شد، صالح است اما اصلح نیست


رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: هر کس که توسط شورای نگهبان تأیید شد، صالح است اما اصلح نیست و مردم باید فرد اصلح را با بررسی لازم انتخاب کنند و به آن رأی دهند.

- ایسنا/همدان رییس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: هر کس که توسط شورای نگهبان تأیید شد، صالح است اما اصلح نیست و مردم باید فرد اصلح را با بررسی لازم انتخاب کنند و به آن رأی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جلال مرادی جمعه 4 اسفند در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه همدان، اظهار کرد: در حاضر در بین عرصه های مهم سیاسی در 11 اسفندماه با رویداد مهم سیاسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مواجه هستیم که در این رویداد مردم افرد اصلح را با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رأی انتخاب خواهند کرد.

مرادی با بیان اینکه نخستین مسأله در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، تصریح کرد: قرآن بدترین دشمن ما را صهیونیست معرفی کرده است و همان کسانی که امروز فرمانده میدان دعوت به عدم مشارکت و تحریم انتخابات را به وسیله ماهواره و فضای مجازی با ناامن سازی جامعه و بدبین کردن مردم به نظام و مسئولان حمایت و پشتیبانی می کنند، صهیونیست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که توسط شورای نگهبان تأیید شد، صالح است اما اصلح نیست

کسی که توسط شورای نگهبان تأیید شد، صالح است اما اصلح نیست