مطالب مرتبط:
شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه +جزییات
علت شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه چیست؟ +جزییات
امام جمعه اردبیل چرا از وزارت راه شکایت کرد؟
شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه
شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-23سياسي

شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه


ملاقات من به خاطر دفاع از حقوق مردم با مدیری که به طور مکرر مرتکب خلف وعده می شود و با مسئول وزارت به زودی در محکمه خواهد بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، امام جمعه اردبیل از مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به دادگاه شکایت می کند.

آیت الله سید حسن عاملی از گرفتاری مردم به خاطر تاخیر در پرواز که خود شاهد آن بوده است چنین روایت می کند: شامگاه 22 بهمن ساعت 21/45دقیقه با ایران ایر تور از تبریز به مشهد پرواز داشتم؛ از اردبیل راه افتادم خودم را به تبریز رساندم ناگهان تاخیر تا 22/30 اعلام شد جز تسلیم چاره ای نبود، اما دوباره تاخیر خورد ساعت23/30 باز قابل تحمل بود، اما تاخیر سوم آمد ساعت 5 بامداد! مسافرین که غالباً از شهر های دیگر آمده بودند جایی برای ماندن نداشتند غوعایی در سالن به پا شده بود، ولی مسئولین ایران ایر تور می گفتند به ما ربطی ندارد! وی با ابراز گلایه ادامه داد: ساعت 5 پرواز به راه افتاد و نماز تمام مسافرین قضا شد! هم وقت مردم ضایع شد هم پول هتل یک شب آن ها از دست رفت و هم به بدترین ناراحتی مبتلی شدند و بعضی ها مثل حقیر جلسه حساس خود را در مقصد از دست داد و بی آبرو شد.

چقدر آرزو کردم مسئولین ارشد وزارت راه از ساعت 7عصر تا 5 بامداد در فرودگاه اسیر شود تا درد جانکاه مردم را از نزدیک لمس کند و شاهد این همه اهانت به مردم و اضاعه حق


برچسب ها: امام جمعه اردبیل - ایران ایر تور - تاخیر - آیت الله سید حسن عاملی - اردبیل - امام جمعه - ایران ایر
آخرین اخبار سرویس:

شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه

شکایت امام جمعه اردبیل از وزارت راه