موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
راهپیمایی گسترده مردم صعده یمن با شعار «در کنار غزه ایستاده ایم»
سپاه استان اردبیل از هیچ فرد و جناحی در انتخابات حمایت نمی کند
صدور بیانیه اتاق اصناف مرکز استان زنجان در حمایت از دکتر آل امین
مشارکت گسترده مردم استان گلستان در انتخابات
ملت ایران با مشارکت گسترده برگ زرین دیگری در حمایت از انقلاب رقم می زنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-01بين الملل

راهپیمایی گسترده یمنی ها در 3 استان در حمایت از ساکنان غزه


مانند هفته های گذشته صدها تن از ساکنان استان های صعده، ریمه و مأرب برای بیست و یکمین هفته متوالی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن تحت شعار «تنها نیستید.

- امروز- جمعه- مانند هفته های گذشته صدها تن از ساکنان استان های صعده، ریمه و مأرب برای بیست و یکمین هفته متوالی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن تحت شعار تنها نیستید.

با غزه ایستاده ایم راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این راهپیمایی که از ساعات نخستین امروز آغاز شد بیانیه ای از سوی راهپیمایی کنندگان و ساکنان سه استان مأرب، ریمه و صعده منتشر شد.

آنها تاکید کردند ملت یمن در کنار غزه در مقابله با کشتار و گرسنگی دادن از سوی دشمن صهیونیستی و ادامه برنامه های مردمی بدون هیچ خستگی ایستاده اند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر بر ادامه بسیج عمومی و حضور در مراکز جنگ برای نبرد پیروزی موعود و جهاد مقدس تاکید می کنیم.

در این بیانیه عنوان شده است: از نیروهای مسلح یمن می خواهیم حملات و عملیات خود را در قبال وقایع غزه از کشتار و گرسنگی تشدید کند.

مردم یمن در این بیانیه تاکید کردند: از ملت های عربی و اسلامی می خواهیم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی و شرکت های حمایتگر آنها را به عنوان یک وظیفه اسلامی در قبال ملت فلسطین و مردم غزه تحریم کنند.


برچسب ها: راهپیمایی - استان - ملت فلسطین - هفته - حمایت - مقاومت - متوالی
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی گسترده یمنی ها در 3 استان در حمایت از ساکنان غزه

راهپیمایی گسترده یمنی ها در 3 استان در حمایت از ساکنان غزه