مطالب مرتبط:
تصاویر/ نشست خبری معاون آموزش حوزه های علمیه با موضوع پذیرش سال تحصیلی جدید
معاون بهداشت وزارت بهداشت: آغاز طرح کنترل هپاتیت B از سال آینده
معاون بهداشت وزارت بهداشت: آغاز طرح کنترل هپاتیت B از سال آینده
واقعیت درگیری خانم بی حجاب با روحانی قمی چه بود؟ / صف های بهم ریخته پرداخت ارز دولتی به سفر های خارجی/ یارانه اسفند کی واریز می شود؟ / جنجال مجازی با کلیدواژه رسایی و عزل معاون صدا و سیما
واقعیت درگیری خانم بی حجاب با روحانی قمی چه بود؟ / صف های به هم ریخته پرداخت ارز دولتی به سفر های خارجی/ یارانه اسفند کی واریز می شود؟ / جنجال مجازی با کلیدواژه رسایی و عزل معاون صدا و سیما
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 09:302024-03-12اقتصادي

تلویزیون در سال جدید چه اولویتی دارد؟/ معاون سیما به ایسنا پاسخ داد


معاون سیما درباره اولویت های تلویزیون در سال آینده تاکید کرد: مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست.

- معاون سیما درباره اولویت های تلویزیون در سال آینده تاکید کرد: مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست.

محسن برمهانی ـ معاون سیما ـ در گفت وگویی با ایسنا، در پاسخ به اینکه مهمترین اولویت های تلویزیون در سال 1403 چه خواهد بود و آیا شبکه ای حذف و اضافه خواهد شد؟ توضیح داد: مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست.

وی در زمینه این تحول ساختاری توضیح داد: در دنیا نوع اداره شبکه های زنجیره ای با آن چیزی که ما در ایران داریم، متفاوت است.

ما می خواهیم این را شبیه به تجربه زیسته ی دنیا در اداره شبکه های زنجیره ای کنیم و در این زمینه تمرکز خود را در تولید پخش و محتوا خواهیم داشت.

برمهانی همچنین درباره پخش زنده دربی صد و سوم که قرار است با حضور داوران زن رقم بخورد، تاکید کرد: رسانه ملی حتما استانداردها را باید در این بازی رعایت کند.

وقتی شما یک مسابقه ورزشی خارجی را پخش می کنید در لحظاتی شاید نتوانید تفکیک را در بک گراند داشته باشید.

معاون سیما در پایان درباره ویژه برنامه های رمضان و نوروز نیز اظهار کرد: امیدواریم این ترکیب دو بهاری که چیده شده است، مخاطبا


برچسب ها: اولویت - معاون سیما - تلویزیون - بزرگترین - معاون - سال آینده - تحول
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون در سال جدید چه اولویتی دارد؟/ معاون سیما به ایسنا پاسخ داد

تلویزیون در سال جدید چه اولویتی دارد؟/ معاون سیما به ایسنا پاسخ داد