مطالب مرتبط:
گزارش تیم اقتصادی از دستاوردهای یک ساله دولت/ رییسی: وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
دولت مدتی ارز را کنترل کرد، اما همین دستاورد هم از بین رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 22:252024-03-17اقتصادي

وزرا به دستاورد های فعلی اکتفا نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه هیات دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، - رییس جمهور در جلسه هیات دولت شاخص های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه هیات دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش های مشروحی از اقدامات و دستاورد های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

رییس جمهور شاخص های ارائه شده در این گزارش ها، درباره کاهشی شدن روند تورم را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم مضاعف کنند.

رییسی ضمن ابراز رضایت از آمار های مربوط به رشد تولید و تجارت کشور و غلبه آمار مواد اولیه، نسبت به محصولات نهایی در واردات، بر تلاش برای تداوم این روند و همچنین ضرورت تبیین و تشریح این اقدامات برای نخبگان و اهل فن و نیز عموم مردم تاکید کرد.


برچسب ها: جلسه هیات دولت - سید ابراهیم رییسی - هیات دولت - گزارش - ابراهیم رییسی - برگزار - امور اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

وزرا به دستاورد های فعلی اکتفا نکنند

وزرا به دستاورد های فعلی اکتفا نکنند