مطالب مرتبط:
فتح الله زاده: خریدار استقلال از صنایع پتروشیمی است(ویدیو)
فتح الله زاده: خریدار استقلال از صنایع پتروشیمی است
خریدار استقلال لو رفت!
خریدار استقلال لو رفت
خریدار استقلال لو رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 17:552024-03-07ورزشي

خریدار استقلال لو رفت


بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برای دریافت مجوز حرفه ای، موضوعی است که این روزها به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.

سرخابی ها برای حضور در دوره بعدی رقابت های باشگاهی در آسیا موسوم به لیگ نخبگان و یا سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، - نیازمند دریافت مجوز حرفه ای هستند.

علی فتح الله زاده می گوید که انجام کارهای مربوط به واگذاری استقلال به صنایع پتروشیمی در حال انجام است.

خریدار استقلال لو رفت به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی برای دریافت مجوز حرفه ای، موضوعی است که این روزها به سوژه داغ فوتبال ایران تبدیل شده است.

سرخابی ها برای حضور در دوره بعدی رقابت های باشگاهی در آسیا موسوم به لیگ نخبگان و یا سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، نیازمند دریافت مجوز حرفه.

ای هستند.

تاریخ یازدهم فروردین به عنوان آخرین ددلاین تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارسال مدارک در سامانه AFC جهت دریافت مجوز حرفه ای اعلام شده است.

در روزهای گذشته از سازمان تأمین اجتماعی به عنوان خریدار پرسپولیس یاد شده بود و گفته می شد استقلال نیز به وزارت ورزش واگذار می شود که حداقل بحث واگذاری سرخ پوشان منتفی شد.


برچسب ها: واگذاری استقلال و پرسپولیس - واگذاری استقلال - استقلال - استقلال و پرسپولیس - مجوز حرفه ای - لیگ قهرمانان - فوتبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

خریدار استقلال لو رفت

خریدار استقلال لو رفت