مطالب مرتبط:
فروپاشی اقتصادی در نتیجه تلاقی مجلس تندرو دوازدهم و ریاست جمهوری ترامپ؟/ اولویت های مجلس بعدی، اقتصاد، معیشت و رفاه مردم نیست!
اینکه پای دین را وسط بکشید تا مردم رای دهند هم جواب نداد
استاندار فارس: کشورهای جنگ طلب، وظایف خود را در قبال پناهندگان انجام دهند
حذف کامل زنان از صحنه حیات اجتماعی با هیچ دین و آیین و مسلک همخوانی ندارد/ امروز افغانستان عملاً فاقد قانون اساسی است/ تا تغییر افغانستان در محور نظام مشروع منتخب مردم دست از مقاومت برنمی داریم
کشورهای جنگ طلب، وظایف خود در قبال پناهندگان را انجام دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-06سياسي

منتخبان مردم وظایف نظارت و قانون گذاری خود را در اولویت قرار دهند


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: مردم نقد دلسوزانه خود را به دولت و ارکان نظام دارند اما مثل همیشه در انتخابات از نظام اسلامی حمایت کردند.

- ایسنا/ایلام دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: مردم نقد دلسوزانه خود را به دولت و ارکان نظام دارند اما مثل همیشه در انتخابات از نظام اسلامی حمایت کردند.

مهندس خدابخش داودی نصر با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات 11 اسفندماه اظهار کرد: انتخابات یکی از مکانیسم های تعیین سرنوشت و مسایل مهم سیاسی همه دنیاست و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، در جمهوری اسلامی هم مبنا بر مشارکت مردم و دموکراسی بر اساس دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه این انتخابات از انتخابات گذشته متفاوت بود، ادامه داد: به این دلیل که شرایط سیاسی جهان و تحولات غرب آسیا سرعت شتابان دارد و در منطقه غرب آسیا استکبار جهانی تحرکات سنگینی داشت که منطقه را به یک کانون حساس جغرافیایی تبدیل کرده است، در این شرایط، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که از مدت ها قبل از این روز دشمنان جمهوری اسلامی تبلیغات مسموم و وسیع خود را به شکل سازمان یافته آغاز کرده بودند و هدفشان این بود که مردم از نظام اسلامی فاصله بگیرند و پای صندوق رأی نیایند و پشتوانه مردمی ن


برچسب ها: انتخابات - جامعه اسلامی مهندسین - اسلام - اسلامی - جامعه اسلامی - استان ایلام - نظام اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مردم وظایف نظارت و قانون گذاری خود را در اولویت قرار دهند

منتخبان مردم وظایف نظارت و قانون گذاری خود را در اولویت قرار دهند