مطالب مرتبط:
توافق مسکو و پکن برای حضور روسیه در مذاکرات حل و فصل مناقشه اوکراین
رابطه انگیزه های اقتصادی با اهداف سیاسی حضور روسیه در اوکراین و کنشگری در سوریه
وزیر خارجه روسیه : مسکو هیچ پیشنهاد جدی صلحی برای مذاکره با اوکراین دریافت نکرده/ غرب فقط به دنبال جنگ است
حضور افسران نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه در اوکراین/هشدار درباره وقوع جنگ میان روسیه و آلمان
ساقط کردن بمب افکن روسیه توسط اوکراین/ حضور افسران نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه در اوکراین/هشدار درباره وقوع جنگ میان روسیه و آلمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 08:002024-03-03بين الملل

تاکید روسیه و چین بر ضرورت حضور مسکو در مذاکرات اوکراین


وزارت امور خارجه روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، «میخاییل گالوزین» معاون وزیر امور خارجه روسیه و «لی هوی» نماینده ویژه چین در امور اوراسیا گفتند که امکان ندارد بدون مشارکت مسکو درباره حل و فصل اوکراین بحث شود.

- وزارت امور خارجه روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، میخاییل گالوزین معاون وزیر امور خارجه روسیه و لی هوی نماینده ویژه چین در امور اوراسیا گفتند که امکان ندارد بدون مشارکت مسکو درباره حل و فصل اوکراین بحث شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرستاده چین در دومین سفر خود به اروپا با گالوزین دیدار کرد تا حل و فصل سیاسی بحران اوکراین را مورد تاکید قرار دهد.

تور او شامل سفر به لهستان، اوکراین و آلمان هم می شود.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرد، گفت: یک تبادل نظر بسیار پویا و کامل درباره موضوع بحران اوکراین انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، در این بیانیه آمده است: این دیپلمات ها خاطرنشان کردند که اولتیماتوم هایی که کی یف و غرب به روسیه ارائه می کنند و قالب های گفت وگوی مرتبط با آنها، تنها به چشم انداز راه حل آسیب می زند و نمی تواند مبنای آن باشد.

طی این رایزنی تاکید شد که هرگونه بحث درباره راه حل سیاسی و دیپلماتیک، بدون مشارکت روسیه و در نظر گرفتن منافع این کشور در حوزه امنیتی غیرممکن است.


برچسب ها: اوکراین - وزارت امور خارجه روسیه - وزیر امور خارجه روسیه - معاون وزیر امور خارجه - امور خارجه - وزارت امور خارجه - روسیه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روسیه و چین بر ضرورت حضور مسکو در مذاکرات اوکراین

تاکید روسیه و چین بر ضرورت حضور مسکو در مذاکرات اوکراین