مطالب مرتبط:
رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین
کشف 24 هزار قلم انواع دارو و مکمل قاچاق در قزوین
بیماران هموفیلی نگران تامین دارو در ایام عید نباشند
تاوان نبود ستاره استقلال؛ جانشین یامگا پنالتی را از دست داد!
مذاکره مجدد با وزارت بهداشت درباره فروش اینترنتی دارو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-05حوادث

رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف بیش از 24 هزار قلم انواع دارو و مکمل های دارویی و 123 عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز قاچاق از یک واحد مسکونی در شهر قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف بیش از 24 هزار قلم انواع دارو و مکمل های دارویی و 123 عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز قاچاق از یک واحد مسکونی در شهر قزوین خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش داروهای مکمل در یکی از واحدهای مسکونی شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه به محل شناسایی شده اعزام شدند و در بازرسی از آن 24 هزار و 401 قلم انواع دارو و مکمل های دارویی و 123 عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز قاچاق کشف کرده و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، حاجیان راد خاطرنشان کرد: سلامتی مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار


برچسب ها: لوازم آرایشی بهداشتی - پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - مکمل های دارویی - پلیس امنیت - امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین

رو شدن دست قاچاقچی دارو در قزوین