مطالب مرتبط:
ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت انتخابات یازده اسفندماه بیانیه داد
اگر تغییر می خواهید، به ما «رأی اعتراضی» بدهید /چرا باید گره کور تحریم ها باز نشود؟ /جزییات بیانیه فهرست «صدای ملت» خطاب به مردم
بیانیه فهرست صدای ملت خطاب به هموطنان
ایران مقتدر در عرصه نیروی هوایی ارتش کاملا خودکفا است
ملت ایران با حضور در انتخابات دشمن را مأیوس کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 19:352024-02-29سياسي

بیانیه ارتش خطاب به ملت ایران


ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 11 اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بیانیه ای صادر و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

- ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 11 اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بیانیه ای صادر و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم استقرار نظام مردم سالاری دینی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام و متکی به آرای مردم، از جمله عنایات الهی و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در طول 45 سال گذشته، ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران با حضور تعیین کننده در عرصه های مختلف سیاسی، از نظام اسلامی و آرمان‍های امام راحل و شهیدان گرانقدر حراست و نگاهبانی و اجازه توطئه آفرینی و تفرقه افکنی را از دشمنان سلب کرده اند.

انتخابات مهم یازدهم اسفندماه، فرصتی مناسب در پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با بصیرت و شور انقلابی در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و اقتدار نظام اسلامی را در پیش روی جهانیان به نمایش گذارند.

بدون تردید حضور همگانی ملت در عرصه انتخابات، تقویت کننده قدرت ملی و تضمین کننده امنیت ملی است.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - اسلامی - اسلام - ارتش جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش خطاب به ملت ایران

بیانیه ارتش خطاب به ملت ایران