مطالب مرتبط:
بهره گیری از ظرفیت نظارت همگانی مهم ترین هدف راه اندازی سامانه سوت زنی است
با راه اندازی 19 سایت، 43 روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
6 ایستگاه سلامت نوروزی در خراسان شمالی راه اندازی شد
ایستگاه صادراتی گاز بازرگان راه اندازی و تحویل شد
کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 14:352024-03-19سياسي

راه اندازی لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری «پُزم» سیستان و بلوچستان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک گفت: برای اولین بار لنج یکدار در روستای هدف گردشگری پزم ویژه ایام نوروز راه اندازی و فعال شد.

- راه اندازی لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری پُزم سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک گفت: برای اولین بار لنج یکدار در روستای هدف گردشگری پزم ویژه ایام نوروز راه اندازی و فعال شد.

طاهر میرزایی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: کنارک در جنوب استان از نعمت خدادادی گردشگری دریایی بهره مند است و هر ساله تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی این شهرستان را برای سفرهای نوروزی انتخاب می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کنارک افزود: به همین منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران جزو برنامه های اصلی این اداره بوده و طبیعتاً گردشگری دریایی نیز یکی از مطالبات ویژه مسافران در ایام نوروز محسوب می شود که با پیگیری های انجام شده از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاری اداره کل شیلات این مهم در نوروز 1403 محقق شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار مسافران و گردشگران نوروزی می توانند در هنگام سفر به کنارک از ظرفیت سفر تفریحی دریایی بر روی لنج یکدار به همراه ویژه برنامه های فرهنگی و متنوع و شاد در روستای هدف گردشگری


برچسب ها: روستای هدف گردشگری - گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - سیستان و بلوچستان - هدف گردشگری - راه اندازی - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری «پُزم» سیستان و بلوچستان

راه اندازی لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری «پُزم» سیستان و بلوچستان