مطالب مرتبط:
ماجرای «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست» و یک تقاضا از آیت الله جوادی آملی
ماجرای «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست»/ نگرانی جدی این است که کار سخیف این فرد معمم را مصداق امر به معروف و نهی از منکر بشمارند
ماجرای درمانگاه قم و «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست»
این روحانی دوربین به دست صدای همه را درآورد! +جزییات
سکوت علما و روحانیون قم درباره ماجرای مادر قمی فاجعه بار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 10:052024-03-11سياسي

ماجرای «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست»


نگرانی جدی این است که کار سخیف این فرد معمم را مصداق امر به معروف و نهی از منکر بشمارند و به جای مجازات او به اتهام ایجاد مزاحمت برای زنان، از او حمایت هم بکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عصر ایران در مطلبی درباره فیلم جنجال برانگیز اخیر از درگیری یک روحانی و یک مادر با نوزاد بیمارش در درمانگاه نوشت: موضوع این نوشتار، حادثه رقت انگیزی است که در یکی از درمانگاه های قم صورت گرفته است.

آن طور که در رسانه ها آمده، یک روحانی جوان از یک مادر جوان که حجابش را رعایت نکرده بوده، تصویر برداری می کند و خانم که نوزادی در آغوش داشته متوجه می شود و خواستار پاک کردن تصاویر می شود و جنجال به پا می شود.

(کسانی که دوست دارند فوراً برچسب بزنند و صورت مسأله را تغییر دهند بدانند این پست، نه تنها برای ترویج و توجیه بی حجابی نیست، بلکه ار سر دغدغه مندی نسبت به دین و ایران نوشته شده است.

عجالتاً برچسب هایتان را بگذارید!) 1 - واقعاً طاقت فرسا و شرم آور و خسته کننده شده است بحث درباره بدیهیات! تا کی باید در این کشور، درباره چیز هایی که در هیچ جای دنیا و تاریخ اساساً مساله نبوده و نیست درگیر شویم و ملتی که زمانی اتحادش زبانزد جهانیان بود را این گونه دچار تفرق کنیم؛ مگر یک کشور چقدر انرژی دارد که هر روز باید بخشی از آن این گونه هدر برود؟! 2 - آقایلن روحانی و معمم مح


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - درمانگاه - نوزاد - مادر - روحانی - امر به معروف - نهی از منکر
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست»

ماجرای «مادر نوزاد به بغل» و «معمم دوربین در دست»