مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 14:352024-02-24سياسي

آرای مردم کلات در 50 شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود


دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلات گفت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان مرزی 50 شعبه اخذ رأی پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد انتخابات شهرستان کلات گفت: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان مرزی 50 شعبه اخذ رأی پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

مرتضی زواریان، در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات بهتر تاکنون چندین جلسه مشترک آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظرین هیأت نظارت و اعضای هیأت اجرایی بخش هزار مسجد و بخش مرکزی شهرستان کلات تشکیل شده است، افزود: اجرای مانور شبیه سازی فرایند انتخابات در شعب اخذ رأی، به منظور نحوه چیدمان اعضاء، تجهیزات مربوط به شعب اخذ رأی، نحوه باز و بسته نمودن پلمب صندوق های شعب اخذ رأی، ارزیابی زیرساخت های فناوری اطلاعات، آمادگی کارشناسان انتخابات، به چالش کشیدن دستگاه های احراز هویت و نحوه اخذ رأی صفر تا 100 به صورت نمادین انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه چون مردم انتخابات را برگزار می کنند و مراقبت از آن با خود مردم است انتخابات ایران یکی از سالم ترین انتخاب ها در دنیا است، اظهار کرد: در آستانه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای مردم کلات در 50 شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود

آرای مردم کلات در 50 شعبه اخذ رأی جمع آوری می شود